دست دوم

چرا آب وارد لباسشویی نمیشه ؟

چرا آب وارد لباسشویی نمیشه ؟

چرا آب وارد لباسشویی نمیشه ؟

هنگامی که ماشین لباسشویی را روشن نموده و برنامه را اجرا کردید به طور طبیعی باید لباسشویی شروع به کار کند ابتدای کار و شروع با دستگاه وارد کردن آب به داخل دیگ می باشد ؛ اما ممکن است بنا به دلایلی که در ادامه به ان می پردازیم آب وارد ماشین لباس شویی نشود برای جواب به این سوال که چرا آب وارد لباسشویی نمیشه ؟ باید چند مورد را بررسی نمود برخی از دلایل فنی بوده و برای عیب یابی نیاز به تخصص دارید اما برخی از دلایل نیز ساده هستند که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم . تهران سمسار مرجع خرید ماشین لباسشویی دست دوم در کلیه برندها در طرح های قدیم و جدید میباشد . اگر قصد فروش لباسشویی کارکرده منزل  خود را دارید یک بار همکاری با ما را تجربه کنید و یا همراه ما باشید با : 

  • آیا لباسشویی بدون آب کار می کند ؟
  • چرا آب وارد لباسشویی نمیشه و راهکارهایی برای رفع آن

قیمت لباسشویی دست دوم

چرا آب وارد لباسشویی نمیشه ؟

آیا لباسشویی بدون آب کار می کند ؟

هنگامی که ماشین لباسشویی را روشن کنید معمولا باید با وارد کردن حجم مشخصی از آب دستگاه شروع به کار کند اما در صورتی که متوجه شدید که کار نکردن دستگاه به علت آبگیری نکردن است یا مشکل دیگر , باید گفت که لباسشویی LG آبگیری نمی کند اما می چرخد , بدون آب اما لباسشویی آاگ عمل آبگیری را انجام نداده و نمی چرخد و تا هنگامی که آب وارد آن نشود کار نمی کند .

چرا آب وارد لباسشویی نمیشه و راهکارهایی برای رفع آن

برای یافتن علت نیامدن آب به ماشین لباسشویی به داخل لباسشویی ال جی , پاکشوما , دوو , اسنوا , سامسونگ و دیگر برند ها با ما همراه باشید در ادامه به 7 علت رایج این مشکل اشاره می کنیم

خراب بودن سوئیچ فشار :

سوئیچ فشار مقار آب داخل دیگ را بررسی می کند و پس از تشخیص دادن حد مورد نیاز آب درون لباسشویی برای بسته شدن شیر برقی ولتاژ لازم را ارسال می کند در این هنگام دیگر آب وارد لباسشویی نمی شود , در صورتی که سوئیچ فشار خراب باشد جریان از برد به سوئیچ می رسد اما توانایی انتقال این جریان به شیر برقی را ندارد و نمی تواند مقدار آب لازم داخل دیگ را تشخیص دهد , اگر شک به خرابی این قسمت دارید باید با یک مولتی متر جریان این قسمت را بررسی کنید و در صورت نیاز تعویض شود

چرا ماشین لباسشویی روشن نمیشه ؟

خراب بودن برد الکتریکی :

اینکه چرا آب وارد ماشین لباسشویی نمیشه ؟ باید گفت ممکن است مشکل به دلیل خراب بودن برد الکتریکی باشد ؛ در دستگاه های قدیمی تایمر مکانیکی روی ماشین لباسوشویی موجب می شدکه مرحل به شکل دستی صورت بگیرد اما امروزه با قراردادن برد الکترونیک همه مراحل دستگاه به صورت خودکار انجام می شود ؛ هر عملی که در دستگاه صورت می گیرد در ابتدا جریانی از سمت برد الکترونیک دریافت می کند در صورتی که جریان کافی از برد الکترونیک به درستی نرسد احتمالا دلیل وارد نشدن آب به لباسشویی خراب بودن برد الکترونیک است برای رفع این مشکل از تعمیرکار با تجربه کمک بگیرید .

مشکل در شلنگ ورودی آب :

یکی از ساده ترین مواردی که باعث وارد نشدن آب به داخل ماشین لباسشویی می شود این است امکان دارد که در شلنگ پیچ افتاده و جلوی سرعت آب را گرفته است همچنین ممکن است در شیلنگ چیزی گیر کرده باشد و موجب انسداد آن شود مورد دیگر نیز این است که شلنگ پاره شده و حجم کافی از آب عبور نمی دهد .

جرم گرفتن فیلتر ورودی آب :

در دستگاه لباسشویی قبل از شیر برقی یک فیلتر توری قرار گرفته تا مانع از ورود جرم به لباس ها شود , با وجود این فیلتر پس از مدتی دیگ دستگاه جرم میگیرد و نیاز به جرمگیری دارد ؛ برای دسترسی به این فیلتر محل اتصال شلنگ ورودی به لباسشویی را باز نموده و فیلتر توری را با احتیاط بردارید و تمیز کرده و در جای اول قرار دهید این فیلتر باید هر 6 ماه یکبار تمیز شود تا مشکلاتی مانند آبگیری نکردن دستگاه پیش نیاید .

رسوب گرفتن جا پودری ماشین لباسشویی :

اینکه چرا آب وارد ماشین لباسشویی نمیشه ؟ ممکن است به علت رسوب گرفتن جاپودری باشد ؛اگر مدت زیادی است که جا پودری دستگاه را تمیز نکرده اید احتمالا این قسمت رسوب گرفته است در صورتی که جاپودری را خارج کردید متوجه می شوید در سقف جا پودری سوراخ های کوچکی است که ممکن است به مرور بسته شده و آب وارد جا پودری نشود برای باز کردن انسداد سوراخ ها از سیم مفتول استفاده کنید و برای این مشکل پیش نیاید هر چند وقت یکبار این قسمت را خارج نموده و تمیز کنید .

افت فشار آب :

یکی از مشکلاتی که ممکن است موجب وارد نشدن آب داخل ماشین لباسشویی شود فشار کم آب است ؛ شیر الکتریکی دستگاه برای اینکه بتواند آبگیری را به درستی انجام دهد به فشار آب مناسب در حد 20psi نیاز دارد .

خرابی دینام :

در برخی مدل های ماشین لیاسشویی مشاهده شده است که سوختگی یا خراب شدن دینام موجب می شود تا دستگاه عمل آبگیری را انجام ندهد .

خریدار تخصصی لباسشویی ایران و خارجی دست دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *